Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

DIAGNOZA

Diagnoza psychologiczna i pedagogiczna:

  • poziom rozwoju psychoruchowego;
  • opóźnień i dysharmonii w rozwoju;
  • poziomu funkcji poznawczych, inteligencji, zdolności uczenia się, procesów pamięci, koncentracji uwagi;
  • potencjałów i uzdolnień,
  • funkcji percepcyjno-motorycznych (percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotoryki oraz integracji funkcji);
  • sfery emocjonalnej i osobowości;
  • zaburzeń emocjonalnych oraz trudności adaptacyjnych;
  • zaburzeń zachowania;
  • przyczyn niepowodzeń szkolnych;
  • trudności w uczeniu się czytania, pisania oraz matematyki (dysleksji, dysortografii, dysgrafii, dyskalkulii);
  • dojrzałości szkolnej (możliwości wcześniejszego podjęcia nauki szkolnej, odroczenia obowiązku szkolnego);
  • umiejętności szkolnych.

Diagnoza logopedyczna:

  • przesiewowe badania mowy;
  • diagnoza rozwoju mowy i wad wymowy

Diagnoza zawodoznawcza:

  • ocena poziomu zdolności i uzdolnień kierunkowych, zainteresowań, ukierunkowanie dalszej ścieżki edukacyjno-zawodowej.

Diagnoza procesów integracji sensorycznej

Diagnoza procesów przetwarzania słuchowego metodami:

Powszechny program przesiewowych badań słuchu ("Słyszę"), wzroku ("Widzę") i mowy ("Mówię");

Badania przesiewowe sześciolatków Skalą Ryzyka Dysleksji;

Badania słuchu i uwagi słuchowej Platformą Badań Zmysłów.

bip logo 2 UE-logo logo z listkiem